Maak kennis met ons verenigingsbureau

Maak kennis met ons verenigingsbureau

Een team van professionals uit de leasesector

De dagelijkse activiteiten van de Vereniging van Nederlandse Autoleasemaatschappijen worden vanuit het kantoor in Bunnik uitgevoerd door een kernteam van gepassioneerde en deskundige medewerkers.

Renate Hemerik

Voorzitter
Renate is haar gehele actieve carrière al werkzaam in de autoleasesector en sinds 2004 een vaste waarde binnen de VNA. Namens de vereniging heeft zij onder meer zitting in het Formule E-Team en in het bestuur van de Stichting Keurmerk Private Lease, het algemeen bestuur van VNO-NCW en het bestuur van de Nationale Autopas (NAP). Daarnaast is zij ook op internationaal niveau actief als voorzitter van de Car Leasing Working Group en lid van de Car Leasing Strategic Group binnen Leaseurope. 

Neem contact op met Renate
Renate Algemeen
Jos
Jos van den Broek

Beleidsmanager
Jos ademt (auto)mobiliteit. Zijn visie: 'mobiliteit hoort bij het leven en is iets van ons allemaal: de ruimte en de vrijheid om ons te verplaatsen'. Zijn missie: 'alle mobiliteit is duurzaam, smart en veilig; bereikbaar en betaalbaar voor iedereen'.
Jos werkt met veel betrokkenheid aan beleidsthema’s. Daarbij richt hij zich, al dan niet door coalities met andere brancheverenigingen en stakeholders, met name op verduurzaming, fiscaliteit en verkeersveiligheid.
Jos krijgt energie van samenwerking: met collega’s en VNA leden de leasepropositie nog relevanter laten zijn en op te komen voor haar belangen bij politiek en overheid. 

Neem contact op met Jos
Gert Duits

Beleidsmanager

Samen met collega Jos werkt Gert aan verschillende beleidsthema’s binnen de vereniging. Daarbij richt hij zich met name op financiële en operationele onderwerpen. Denk aan de totstandkoming van een nieuwe Vpb-ruling, de implementatie van de nieuwe bpm-afschrijvingstabel, fiscale aspecten rondom fietslease en efficiëncyverbetering bij de verwerking van boetes.

Gert geniet ervan om betekenisvol te zijn voor de leden. Samen met de leden en collega’s werken aan complexe dossiers om de belangen van de leasesector te dienen is zeer dankbaar werk. 

Neem contact op met Gert
Gert
Max
Max Erich

Adviseur Business & Market Intelligence
Max houdt zich vooral bezig met het verzamelen en analyseren van (markt)informatie. Dat kan gaan om cijfers van leden over voertuigen en contracten, onderzoek onder leaserijders en informatie van externe partijen. Dat zet hij vervolgens om in heldere en bruikbare kennis voor onze leden en stakeholders. Deze feiten en cijfers hebben daarnaast een belangrijke rol in de onderbouwing van onze visie en standpunten.
Het hele proces van research en analyse maakt Max zijn werk enorm boeiend.

Neem contact op met Max
Yvonne van der Maaten

Communicatieadviseur

Yvonne is haar werkcarrière begonnen als communicatiemedewerker bij een autoleasemaatschappij. Met de kennis die zij in die jaren heeft opgedaan, kan zij zich nog steeds goed verplaatsen in de communicatiebehoefte van de VNA-leden. Als communicatie adviseur zorgt ze dan ook dat zowel de leden als de buitenwereld goed geïnformeerd worden over actuele onderwerpen en thema’s. Daarnaast voelt ze het als een persoonlijke uitdaging om op zoek te gaan naar toekomstige thema’s en trends, die nu al relevant zijn of dit in de toekomst worden en leden daarmee inspireren.

 

Neem contact op met Yvonne
Yvonne
Barbara
Barbara de Lange

Management Assistent

Barbara werkt als sinds 2010 met veel plezier bij de VNA. Eerst als secretaresse, later als management assistente. Om de branche te leren kennen behaalde ze al snel haar diploma VNA Leasing I. Barbara ontzorgt de collega's, houdt het verenigingsbureau op orde en geniet van het contact met de leden. Ze houdt ervan om mee te denken en onderdeel te zijn van een goed geolied team. 

 

Neem contact op met Barbara
Sandra Zeddeman

Management assistente

Sandra 'runt' sinds 2023 samen met Barbara het secretariaat. Onze branche zit echter bijna in haar DNA na 28 jaar voor een leasemaatschappij gewerkt te hebben. Haar werkzaamheden variëren van het organiseren en voorbereiden van bijeenkomsten en vergaderingen, het beheren van de websites, beheer van agenda’s, e-mailaccounts en telefoon.

Neem contact op met Sandra
Sandra
Leontien
Leontien van Honk

Communicatieadviseur a.i.

Leontien werkt al sinds 2004 in het verenigingsleven, zij is een generalist met als grote kracht communiceren, organiseren en coördineren. 
Samen met Yvonne heeft ze deze nieuwe website ontwikkeld en werkt ze nu aan een nieuw ledenportaal. 
Ze geniet ervan om projecten succesvol af te ronden en zo de vereniging én haar leden een stapje verder te helpen.

Neem contact op met Leontien